[Księga gości]


Inni

Caffeine i jej spojrzenie na świat

Broken ex Inny - Man That YOU Fear

Kobieta w Czerni - Vampirella

Marzyciel - Inny Broken?

Krisretek - zielono mu

InSane - Kobieta ktora nauczyla mnie elektronicznie sluchac







Historia
2021
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2020
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2019
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2018
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2017
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2016
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2015
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2014
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2013
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2012
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2011
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2010
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2009
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2008
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2007
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2006
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2005
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2004
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec





:: 05.09.2004 :: 16:40
Kinda I Want To
Ostatnio mnie tu nie bylo po nomerze jaki mi znajomi wykrecili podczas moich urodzin, czyli umowilem sie z nimi na starowce aby troche sie zabawic przy napojaw yskokowych wysoko procetowych oglupiajacych nasze szare komorki i co sie stalo kiedy tak na nich godzine czekalem siedzac na laweczce dostalem tel. "Krystian wiesz co nie przyjdziemy na twoje urodziny nie che nam sie" Jak to uslyszalem poprostu sie zdrowo wqurwilem az mialel ochote pozabijac ich wszystkich ale po paru sekundach uspokoilem sie i stwierdzilem jedno "shit happends i mam was w dupie". Powrocilem do domu wzielem ze soba dwa browary i polazlem na anfiteatr i spedzilem tam pol nocy na rozmyslaniu. Wiec tak mi minely urodziny ale to juz taka tradycja ze nikogo na nich nie ma.
Poza tym ostatnio na gg zostalem oskarzony przez pare osob ze tylko propaguje jeden zespol i niczego chyba poza nim nie znam. I w tym momencie pojawil sie na moich ustach zaboj czy wredny usmiech i pomyslalem sobie taaak ja nic nie znam poza NIN o To ja wam pokaze wiec dzisiejsza notka [piosenka NIN] bedzie propagowac inni zespol. Ostatnio zamowilem od naszych braci za zachodniej granicy [co dlaniektorych nieznajocych sie na geografi patrz Niemcy] plyte z muza zespolu Hocico. Nie znałem tego meksykańskiego duetu wcześniej, ale po przeczytaniu paru entuzjastycznych recenzji postanowiłem zaryzykować i kupić najnowszy kompakt "w ciemno". Wszędzie same zachwyty, zero krytyki. Rozmawiam z paroma osobami na koncercie Apoptygmy Berzerk i to samo - super, ekstra, pełno dobrych słów. No i wkurzam się, że moja paczka idzie tak długo z Niemiec! Minął tydzień i oto w końcu jest: dawno się tak nie cieszyłem na nową płytę. Pomijam cenę, bo to jedna z najwyższych jakie mi przyszło za coś zapłacić, ale warto było. Ładne duże pudełko (lepiej wykonane od ostatniego Blutengela) a w środku - same miłe rzeczy! No i opłaciło się. To co tu pokazują Racso Aqroyam i Erk Aicraq zasługuję na najwyższą ocenę. Niby szybkie, darkowe electro, jakiego pełno, niby chwilami klimat jak u Leæther Strip, ale wszystko jakoś tak wściekłe, agresywne, pełne energii. Pozostaje mi tylko przedstawić kawałek po kawałku. Pierwszy - "Musica Para un Suicido (primer acto)" to mroczny, symfoniczny wstęp do płyty, zagrany na najwyższym poziomie. A później już jest jazda na całego. "Spit as an Offense" - idealny na parkiet, szybki z brutalnym beatem, wokal mocno przesterowany. Przydałaby się chwila oddechu po tym, ale można tylko o tym pomarzyć. "Sucios Pensamientos" jest jeszcze szybszy, można go chyba określić jako "sztandarowy" dla Hocico. "Where Angels Don't Sing" również kapitalny z ciekawym tekstem (na pewno wizje Meksykanów nie są optymistyczne, ale to w końcu dark electro !!!). Piąty kawałek to "Ojos Sin Lagrimas", coś fantastycznego, klasyka jakiej nie powstydziłby się sam Rudy Ratzinger, że o Clausie Larsenie nie wspominam. Ale trochę to ambientowe, wolne, więc szóstka musi znów dać nam porządnie popalić. "Distorted Face (Dulce Liquido mix)" - w sumie typowy kawałek jakich zna się mnóstwo, ale jest w tej muzyce COŚ, co nie pozwala nam tego tak łatwo zapomnieć. Czy to trochę technowaty rytm, czy też wokal, który przyprawia o dreszcze. Następny jest "Espinas el mal", podobny chwilami do tego, co grają rodacy z Artefakto, ale Hocico robi to lepiej!!! Wspaniała melodia, sample, nie za szybkie tempo. "Legión" znów jest z rodzaju wolniejszych, majestatycznych, i znów jest super. "Boiling Blood" - bardzo mocne electro, szybkie, taneczne, kapitalne sekwencje, odgłosy, tekst, a na końcu znów troszkę tempo wzrasta. "Fragmentos en el Tiempo", po wysłuchaniu takich rzeczy chodzę cały dzień rozkojarzony. Klasyka ze znakiem "made by Hocico", mroczna, pełna uniesienia, rzecz niezapomniana. Po tym mamy trochę przerwy, aby móc zebrać siły na wysłuchanie kawałka nr 66 - "Musica Para un Suicido (acto final)". Erk recytuje wywoływanie demona ("what is your name?"), nie powiem, może to wystraszyć na początku i to nieźle. Nie będę na koniec wymieniał jeszcze raz najciekawszych utworów, bo w tym przypadku nie ma sensu. Duet ten jest mocny i w szybkich kawałkach i w wolnych, darkowych pejzażach. Ciekaw jestem co pokażą na kolejnym albumie, ale dla mnie to na razie jest objawienie tego roku do puty do poki nie pojawi się najnowsza płyta mojego ukochanego zespołu Nine Inch Nails - czyli patrz Trent'a Rreznor'a wypociny i wysiłek jaki włożył w tworzenie tej płyty.

Kinda I Want To

i can't shake this feeling from my head.
there's a devil sleeping in my bed.
he's watching you from across the way.
i cannot make this feeling go away
i know it's not the right thing.
and I know it's not the good think.
but kinda i want to
i'm not sure of what i should do.
when everything i'm think of is you.
all of my excuses turn to lies.
maybe God will cover up his eyes
i know it's not the right thing.
and I know it's not the good think.
but kinda i want to
maybe just for tonight.
we can pretend it's alright.
what's the price i pay.
i don't care what they say.
i want to.
i want to (i'll take my chance tonight)


Cos czego chce

nie moge pozbyc sie z glowy tego uczucia
diabel spi w moim lozku
obserwuje cie z rozstajow
nie moge pozbyc sie tego uczucia
wiem, ze to nie jest w porzadku
i wiem, ze to nie jest dobre
ale, to cos czego chce
nie jestem pewien, co powinienem zrobic
kiedy jestes wszystkim o czym mysle
wszystkie moje wymowki obracaja sie w klamstwa
moze bog zakryje swoje oczy
moze tylko na te noc
jaka jest cena ktora place
nie obchodzi mnie co mowia
chce
chce (wykorzystam moja szanse tej nocy)


Troche nazw zespołow padło teraz jestem ciekaw kto się na muzie nie zna :]?? Bynajmniej na mojej ja się znam ;]
Komentuj (3)


:: 07.09.2004 :: 14:19
Complication
Muzyka potrafi zrobić z człowiekiem wszystko. Nie jest jej obce żadne znane ludziom uczucie, emocja ni impuls instynktu. Gniew, miłość, nienawiść, radość, seks, przemoc, płacz, bezradność, aktywność, relaks, sen... Radiowymi częstotliwościami wydawane są polecenia ludzkim jestestwom. Są na tym świecie dźwięki, wobec których istota ludzka wydaje się być całkowicie bezbronna. Są takie, które potrafią mózg człowieczy rozgrzać do stanu, przy którym miarowe uderzanie głową o ścianę nabiera walorów relaksacyjnych. Są też i takie, najmilsze chyba dla ucha, które imitują kojące bicie serca, najwcześniej znany człowiekowi (bo jeszcze z łona matki) odgłos. Podobno są dźwięki, których potworna siła głosu przerasta wytrzymałość nie tylko psychiczną, ale i życiową człowieka. Podobno są dźwięki, które potrafią sprawić, iż słuchacz pada na kolana ze łzami radości w oczach i ekstatycznym śmiechem na ustach, jakby dopiero co doznał najświętszego objawienia. To wszystko w sobie ma muzyka NIN & ?Sane?
To tak, jakby ten głos powracał do nas po tylu latach, odbity dalekim echem od najgłębszych dolin naszych snów. Ta muzyka to gwałt. Gwałt najskrytszych ludzkich marzeń, wyśnionych krajobrazów, najszczerszych odbić naszych własnych dusz, ukazujących się nam w nocy. Słysząc to chce się krzyknąć: Hej, to moje. Nie wolno wam przedstawiać światu muzyki, którą to ja sobie wyśniłem. Jednakże urok tych dźwięków zwyczajnie odbiera głos; człowiekowi pozostaje tylko odurzyć się nimi jeszcze bardziej.


Komentuj (10)


:: 22.09.2004 :: 14:02
Down In It
Doslownie tone w problemach mam kupe spraw na glowie, co chwila jest cos jakas przeszkoda ktora musze pokonac, a jak juz to zrobie to potykam sie o kolejna przeszkode ktora jest jeszcze wieksza. Zawsze mam sie martwic innymi ze im zle ze niedobrze i znow pojawia sie pytanie czy jest ktos kto chcial by mnie wysluchac zapytac sie czy ja nie mam czegos na glowie jakiegos problemu - odpowiedz brzmi NIE. No coz najwidoczniej musi tak byc ze tone w morzu moich problemow i z wyciagnieta reka w gorze wolam o pomoc ale czy jest ktos kto moze mi ja zaoferowac? Nie wiem sam sobie na to pytanie nie odpowiem. Poza tym zastanawiam sie czy uda mi sie w koncu do niej wyrwac i w koncu przyjechac tyle czasu juz gadamy na temat przyjazdu i tego spotkania. Nie wiem czy ona bedzie mogla zrozumiec to ze moge nie przyjechac boje sie ze moge ja przez to stracic. Mam kolejny problem brak kasy nie mowilem jej naprawde ile te leki kosztowaly bo nie che ja martwic moze ma to w dupie a moze nie sam juz nie wiem a kogo obchodza moje bolaczki? teraz zastanawiam sie czy wystarczy mi pieniedzy na oklulary uczelnie wyjazd i na rozne sprawy podczas wyjazdu. Poza tym ostatnio dostalem papier z uczelni ze chca mnie wyjebac a to dlatego ze nie spelniam wymogow zdrowotnych [qrwa to na uczelniach sa jakies wymogi zdrowotne?] wiem ze to chodzi o kase ktorej u mnie brak jak na razie, ale co tam nie bede nudzic soba innych. Ale martwie sie tym czy ona zrozumie ze mam ciezko z kasa poza tym mam problem ze starymi [no poczesci to ona wie co u mnie w domu sie dzieje]. I nie wiem czy ona zrozumie ze moge nie przyjechac bo moj ojciec bedziemiec swoje widzimisie. Martwie sie i boje sie ze przez takie cos moge ja stracic. Mi naprawde bardzo na niej zalezy i bardzo ja ... Ok zas z tym nudzeniem skonczyc
Ostatnio siedzialem troche czau przed TV i posluchalem sobie troche tandetnej muzy na MTV VIVA i innych gniotach muzycznych a to dlaczego? Sam nie wiem chcialem poszukac jakiegos dobrego wokalisty albo wokalistki. Ale po co? A po to bo chce znalesc jakis glos ktory moze dorownac moim ulubonym wokalmom. Poza tym wpadl do mnie moj znajomy ktory szuka wokalisty do wlasnego podworkowego zespolu wiec milo bylo poszukac i ponazekac na glosy slawnych osob :D A do jakich wnioskow doszedlem a do takich : Dobry wokalista to dla mnie podstawa dobrego zespołu w muzyce popularnej. Wokalista śpiewający; a nie wrzeszczący, nucący, rymujący, piejący czy charczący twórczo i radośnie. I dotyczy to również industrialu noice elektro darkwave synth-popu i innych rodzajow muzy, bardziej nawet niż światowego mainstreamu, czy jego nadwiślańskiej odmiany w postaci disco polo, hiphop polo, popfolku czy piosenki biesiadnej która kochaja nasi starzy zwlaszcza moi :D. Od wokalisty powinno się ustalać skład grupy, której zależy na popularności i uznaniu. Te wszystkie ekspresje na scenie i poza nią, które mają tuszować brak głosu, oczywiście mi zupełnie nie przeszkadzają, ale charczenie, piski, unisono czy damskie fatałaszki mają swój żywot i swój czas.
Electro-future pop ma przecież aspiracje i możliwości by stać się ważnym nurtem popkulturalnej muzyki. I przykłady Nine Inch Nails [w niektorych przypadkach patrz plyta Pretty Hate Machine} Depeche Mode, Wolfsheim, Syntax czy Covenant doskonale to pokazują.
Wiec nakierowalem mojego znajomego jakiego wokalu powinien szukac i byl naprawde bardzo szczesliwy ze moglem mu pomoc, ale i tu sie pojawilo ale kiedy zapytalem czy moze ze mna pogadac bo mam pewien problem to uslyszalem "eee aaaaa yyy wiesz Chicken nie mam czasu musze isc dzieki za pomoc Nerka" No i co ja mam powiedziec zawsze ktos potrzebuje mojej pomocy w doradzaniu a ja nic nigdy nie otrzymam chyba nikt nie bedzie w stanie mnie zrozumiech. Cholera tone od wlasnym morzu klopotow i problemow !!!

Down In It
kinda like a cloud i was up way up in the SKY and i was feeling some feelings
you wouldn't believe sometimes i don't believe them myself and i decided i was
never coming down. just then a tiny little dot caught my eye it was just about
too small to see. but i watched it way too long and that dot was pulling me
down.
i was up above it.
i was up above it.
now i'm down in it
i was up above it.
i was up above it.
now i'm down in it
well shut up so what what does it matter now. i was swimming in the haze now i
crawl on the ground. and everything i never liked about you is kind of seeping
into me. try to laugh about it now but isn't it FUNNY how everything works
out ("I guess the jokes on me." she said)
i was up above it.
i was up above it.
now i'm down in it
i was up above it.
i was up above it.
now i'm down in it
i used to be so big and strong.
i used to know my right from wrong.
i used to never be afraid.
i used to be somebody
i used to have something inside
now just this hole that's open wide.
i used to want it all
i used to be somebody
i'll cross my heart and hope to die but the needle's already in my eye. and
all the world's weight is on my back and i don't even know why. and what i
used to think was me is just a fading memory
i looked him right in the eye and said "goodbye."
i was up above it.
i was up above it.
now i'm down in it
i was up above it.
i was up above it.
now i'm down in it


Tone W Tym
troche jak chmura bylem na drodze w gore do nieba i czulem sie nie do uwierzenia
czasami sam nie wierzylem i zdecydowalem, ze nigdy nie wroce na dol
wtedy zobaczylem malutka kropke
byla tak mala, ze prawie niewidoczna
ale patrzylem na nia zbyt dlugo i ta kropka sciagnela mnie w dol

bylem ponad tym
teraz w tym tone
zamknij sie, co to ma teraz za znaczenie
plywalem we mgle, teraz czolgam sie po ziemi
i wszystko czego nigdy w tobie nie lubilem przechodzi na mnie
probuje sie z tego smiac, ale to co sie stalo nie jest smieszne
("pewnie dowcipy o mnie" - powiedziala)
bylem ponad tym
teraz w tym tone
bylem wielki i silny
wiedzialem co dobre i zle
nigdy sie nie balem
bylem kims
mialem cos wewnatrz
teraz tylko wielka dziure
chcialem tego wszystkiego
chcialem byc kims
przekreslilem moje serce i mialem nadzieje, ze umre, ale igla juz byla w moim oku
i caly ciezar swiata jest na moich plecach i nawet nie wiem dlaczego
wszystko o czym zwyklem myslec jako o sobie, to po prostu zanikajace wspomnienie
popatrzylem mu prosto w oczy i powiedzialem "zegnam"
bylem ponad tym
teraz w tym tone


No i chyba utonelem rzuci mi ktos pomocna dlon i mnie wyslucha?
Komentuj (3)


:: 24.09.2004 :: 12:38
I Do Not Want This
To że za słuchanie niewłaściwej muzyki można było kiedyś zostać fizycznie zgnojonym nie dziwi chyba nikogo. Dobrze pamiętam, jak w szkole podstawowej rządzonej najpierw przez wyznawców brytyjskiego metalu i amerykańskiego trashu a potem gangsta-rapu, ktoś kto słuchał np. Depeche Mode, Nine Inch Nails czy Queen nie miał przysłowiowego życia, będąc w upokarzający sposób przyrównywany do tych i owych. Owa nietolerancja uwzględniała także zakaz jakiejkolwiek krytyki zespołów typu Anthrax, Guns'n'Roses, czy wschodzących wówczas Cypress Hill lub Onyx. Dziś, o ile owo prześladowanie odmiennych gustów już raczej przestaje obowiązywać, o tyle wszelka krytyka pod adresem ukochanych zespołów jest ciągle powodem oburzeń całych stad świętych krów, i to nie gładkogolonych najeźdźców Władysławowa, ale też co dziwota wyżej wykształconych, 'dorosłych' wielbicieli muzyki. Każdy kto choć trochę poobcował z internetem wie, że wypowiedź w jakiejkolwiek formie jest w pierwszej kolejności narażona na krytykę, częstokroć niewyszukaną. Owym przysłowiowym dzieciakom na informatyce lub półdebilom z kawiarenek przypisuje się odruchowo wszelkie manifestacje wulgarności i braku taktu, jakie można dziennie rwać garściami z różnych forów czy czatów. Choćby nasza reprezentacja zdobyła puchar mistrzów świata, zawsze znajdzie się jakiś palant, który wyrazi się ujemnie o wszystkich i wszystkim. Odmienność światopoglądu innych osób, co gorsza anonimowych, działa niestety jak płachta na byka; natomiast wszelka krytyka jest, także niestety, brana zbyt serio. Wracając jeszcze raz na koniec do buszmena: na co liczy ktoś obdarzając mnie tymi niewybrednymi określeniami? Poza tym Nie lubie jak ktos krytykuje mnie za to że słucham innej muzyki. Arr zaraz odwiozą mnie do Tworek*!!!

Tworki - zaklad psychiatryczny pod Warszawka

Poza tym zrobilem swoja liste ulubionych wokali wiec zaczynamy moje Top 20 :

1. Trent Reznor - Nine Inch Nails
2. Brian Hugh Warner - Marilyn Manson
3. Johnette Napolitano
4. Romell Regulation - Razed In Black
5. Wayne Static - Static X
6. Sean Brennan - London After Midnight
7. Alisson Goldfrapp - Goldfrapp
8. Dave Gahan - Depeche Mode
9. Tori Amos
10. David Bowie
11. Kate Bush
12. Lisa Germano
13. Jón Bor Birgisson - Sigur Rós
14. Henry Rollins - The Henry Rollins Band
15. Bruce Springsteen
16. Warren Fischer - Fisherspooner
17. Racso Aqroyam - Hocico (wokal przeprogramowany)
18. Eric Sherwood - Syntax
19. Robert Cummings - Rob Zombie
20. Milla - Synergy

I Do Not Want This

i'm losing ground
you know how this world can beat you down
i'm made of clay
i fear i'm the only one who thinks this way
i'm always falling down the same hill
bamboo puncturing this skin
and nothing comes bleeding out of me just like a waterfall i'm drowning in
2 feet below the surface i can still make out your wavy face
and if i could just reach you maybe i could leave this place
i do not want this
i do not want this
i do not want this
i do not want this
don't you tell me how i feel
don't you tell me how i feel
don't you tell me how i feel
you don't know just how i feel
i stay inside my bed
i have lived so many lives all in my head
don't tell me that you care
there really isn't anything, is there?
you would know, wouldn't you?
you extend your hand to those who suffer
to those who know what it really feels like
to those who've had a taste
like that means something
and oh so sick i am
and maybe i don't have a choice
and maybe that is all i have
and maybe this is a cry for help
i do not want this
i do not want this
i do not want this
i do not want this
don't you tell me how i feel
don't you tell me how i feel
don't you tell me how i feel
you don't know just how i feel
i want to know everything
i want to be everywhere
i want to f**k everyone in the world
i want to do something that matters

Nie chce tego

trace grunt pod nogami
wiesz jak ten swiat moze ci dowalic
jestem ulepiony z gliny
obawiam sie, ze jestem jedynym myslacym w ten sposob
zawsze spadam z tego samego wzgorza
bambus przebija ta skore
i nic nie wyplywa poza wodospadem krwi, w ktorym tone
2 stopy pod powierzchnia nadal moge rozpoznac twa falujaca twarz
i gdybym mogl dosiegnac cie moze moglbym opuscic to miejsce
nie chce tego
nie chce tego
nie chce tego
nie chce tego
nie mow mi jak sie czuje
nie mow mi jak sie czuje
nie mow mi jak sie czuje
po prostu nie wiesz jak sie czuje
pozostaje w moim lozku
przezylem tyle zyc w mojej glowie
nie mow, ze cie to obchodzi
tak naprawde to nie ma tam nic, czyz nie?
wiedzialbys o tym, prawda?
wyciagasz swoja dlon do tych, ktorzy cierpia
do tych, ktorzy naprawde znaja to uczucie
do tych, ktorzy tego zasmakowali
tak jakby to cos znaczylo
i jestem taki chory
i moze nie mam wyboru
i moze to wszystko co mam
i moze to jest placz o pomoc
nie chce tego
nie chce tego
nie chce tego
nie chce tego
nie mow mi jak sie czuje
nie mow mi jak sie czuje
nie mow mi jak sie czuje
po prostu nie wiesz jak sie czuje
chce wiedziec wszystko
chce byc wszedzie
chce przeleciec kazdego na swiecie
chce zrobic cos co ma znaczenie


Poza tym jestem ciekaw jak u innych wyglada chociaz te TOP 10 wokali
Komentuj (4)




Lay by ^okaleczona^
Photo from devART